Thursday 25 October 2007

ကၽြန္မအေၾကာင္း

ကၽြန္မကို မာမားက ၁၉၈၄ ခုႏွစ္မွာေလာကၾကီးထဲကို ပို့ေပးခဲ့ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာကို သံုးတတ္တာကလြဲျပီး ဘာကိုမွမသိတဲ့လူပါ။ ဘယ္ ေဆာ့၀ဲလ္ကိုမွလဲ မကၽြမ္းက်င္ပါဘူး။ အြန္လိုင္းမွာ ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္း ေျပာျပလို့ ဘေလာ့ဆိုတာကို စျပီးသိခဲ့ရတယ္။ သူ့ဘေလာ့ကို ၀င္ၾကည့္မိတယ္။ သူ့ဘေလာ့ကိုၾကည့္ရင္းနဲ့ လင့္ခ္ ကေနျပီး တစ္ျခားဘေလာ့ေတြကိုေရာက္ခဲ့တယ္။ အဲဒီမွာတင္ ကၽြန္မလဲ ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ေလးလိုခ်င္ခဲ့တယ္။ ဘာမွမသိတဲ့ ကၽြန္မအဖို့ အိမ္မက္တစ္ခုျဖစ္ခဲ့ရတယ္။သူမ်ားဘေလာ့ေတြကို၀င္ၾကည့္ရင္းနဲ့ေက်နပ္ေနခဲ့တယ္။ သူငယ္ခ်င္းေနာက္တစ္ေယာက္နဲ့ ဘေလာ့အေၾကာင္းေျပာျဖစ္ေတာ့ သူ့မွာလဲ ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ့ရွိေနတယ္။ ကၽြန္မကိုလဲ ဘေလာ့လုပ္ၾကည့္ပါလားဆိုျပီး ဘေလာ့စလုပ္ပံုကို ေျပာျပတယ္။ အဲဒါနဲ့ကၽြန္မရဲ့ဘေလာ့ေလးစ ျဖစ္လာပါတယ္။ ကၽြန္မကိုဘေလာ့အေၾကာင္းေျပာျပျပီး မသိတာေတြကို သင္ေပးတဲ့ ကိုလြင္မင္းသူ နဲ့ ဘေလာ့စလုပ္ပံုကို ေျပာျပေပးတဲ့ ကိုမိုးေက်ာ္၀င္း ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ လိုအပ္တာမ်ားရွိခဲ့ရင္လဲ ကၽြန္မကို လမ္းညြန္ေပးၾကပါ။

1 comment:

akaykay said...

da hnin blog yaet first post pot......hote lar

ေနာက္လဲလာလည္ေနာ္

Glitter Graphics