Sunday 17 August 2008

လက္ခုပ္ထဲက ေရ

လူတစ္ေယာက္က
ကိုယ့္ကို ငိုေအာင္ ရယ္ေအာင္
လုပ္နို္င္ရင္ သူ႔လက္ခုပ္ထဲကေရတဲ့
ဒါဆို ကၽြန္မက လက္ခုပ္ထဲကေရေပါ့ေနာ္။

သိပ္ခ်စ္လြန္းလုိ႔ ဆိုးခဲ့မိတာ
နားလည္မေပးတဲ့ ခ်စ္သူလို႔ေတာ့
မေျပာလိုက္ပါနဲ႔ေနာ္

မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ပ်က္ရင္
ေနစရာမရွိေအာင္ ျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ
မသိလို႔လား
မသိခ်င္တာလားကြယ္

တစ္ခုခုေျပာလိုက္ရင္
မ်က္ရည္ပဲက်တတ္တယ္ လို႔
ထင္မွာပဲေနာ္
ေျပာလိုက္ရင္ မုန္းသြားမွာစိုးလို႔
ကၽြန္မမွာ ဘာမွမေျပာနိုင္တာပါ

ကၽြန္မအေၾကာက္ဆံုးက
စိတ္ဆိုးမွာကိုဆိုတာ
မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနတာလား

အခ်ိန္ျပည့္ အနားမွာ ေနခ်င္တဲ့ ကၽြန္မ
ဒါေတြဟာ ေႏွာင့္ယွက္မႈေတြ
စိတ္ညစ္စရာေတြ ျဖစ္ေနၿပီလား

သိပ္ခ်စ္လ႔ုိပါလို႔ ေျပာမိတဲ့ ကၽြန္မစကားကို
နားလည္မႈမရွိပဲ အလကားေျပာေနတာလို႔
္သတ္မွတ္ထားလား

ကၽြႏ္မ အတၱၾကီးပါတယ္
ျဖစ္နုိင္ရင္ေလ ကၽြန္မလည္ပင္းမွာ
ဆြဲထားခ်င္တာပါ

ဘယ္သူေတြ ဘာေျပာေျပာ
ဂရုမစိုက္ပဲ ခ်စ္ခဲ့တာပါ
မသိခ်င္ဘူးဆိုရင္လည္း
မသိခ်င္ေယာင္သာ ေဆာင္ေနလိုက္ပါ

ခ်စ္ေနရရင္ပဲ ေက်နပ္ေနေနပါၿပီ
မညာပါဘူး
မရွက္ မေၾကာက္ပဲ ေျပာပါရေစ
ကၽြန္မေလ သိပ္ခ်စ္တယ္....................


No comments:

ေနာက္လဲလာလည္ေနာ္

Glitter Graphics